۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۶۰۰۶۹۶

تشنج در مجلس | واکنش نمایندگان به حمایت از سران فتنه

تشنج در مجلس | واکنش نمایندگان به حمایت از سران فتنه
جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حضور در هیأت رییسه پارلمان اعتراض خود را نسبت به حمایت از سران فتنه از سوی برخی از نمایندگان مجلس اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، مجلس شورای اسلامی امروز دوشنبه بیستم اسفندماه سال 97 تحت تاثیر نطق آقای محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان متشنج شد.

بر اساس این گزارش آقای زاهدی در نطق خود با اشاره به دیدار برخی از نمایندگان با یکی از سران فتنه به آنها تذکر داد. 

بعد از اظهارات زاهدی، محمدعلی وکیلی عضو هیأت رییسه پارلمان اظهار داشت: آنچه که دکتر زاهدی در نطق خود فرمودند تعداد قابل توجهی از همکاران را مورد قضاوت غیرمنصفانه قرار دادند. ایشان فرمودند عده‌ای از نمایندگان دیداری در خلاف منافع ملی با رییس دولت اصلاحات داشته‌اند.

وی اضافه کرد: در پاسخ به وی باید بگویم خلاف منافع ملی آنجایی انجام شد که با تنگ‌نظری و فتنه‌انگیزی بخشی از سرمایه انسانی کشور را به حاشیه بردیم. خلاف منافع ملی آنجایی بود که رییس جمهوری که هشت سال کشور را اداره کرد در گوشه و کنار کشور سفر می‌کند و سخنرانی آزاد دارد و تمام مرزهای رسمی کشور را زیر سوال می‌برد، اما کسی به او معترض نمی‌شود. نه رییس جمهوری که در گوشه‌ای نشسته است و جز دعوت به وحدت و رحمت حرف دیگری ندارد.

در همین حین برخی از نمایندگان مجلس با حضور در هیأت رییسه پارلمان نسبت به حمایت وکیلی و همچنین علی مطهری از رییس دولت اصلاحات تذکر دادند و حمایت برخی نمایندگان از فتنه باعث درگیری و تنشج در پارلمان شد./856/پ202/ق

ارسال نظرات